Nästa veckas inofficiella sprint KM flyttas till augusti 18:de.
Men träningen ersätts med traditionell skogsorientering vid MOK-stugan istället. Se kommande nyheter på hemsidan.
Anledningen till flytten är bristen på banläggare och funktionärer, så nu hoppas vi på att fler vill hjälpa till den 18:e augusti istället. Anmäl mer än gärna ditt intresse för att hjälpa till via någon i BMOL-kommittén.
Vänligen/Kristian, Björn, Lena, Emil och Sören
